Klantenservice

Wanneer u een vraag heeft i.vm. de webshop of onze producten, dan kan u ons steeds contacteren via e-mail. U kan hiervoor het formulier gebruiken aan de rechterzijde van deze pagina.


Klachtenprocedure

Niettegenstaande wij ons best doen om uw bestelling veilig aan te leveren, kan het steeds gebeuren dat u een klacht heeft over een product dat u van ons heeft ontvangen. Mogen wij u in dit geval vragen de onderstaande procedure te volgen :

Uw klacht per e-mail aan ons kenbaar te maken. Hiervoor kan u gebruik maken van het formulier aan de rechterzijde van deze pagina of kan u een mail sturen naar info@wijnenpatrickjublou.be. Heeft u een account in onze webshop dan kan u via ‘mijn tickets’ (zichtbaar wanneer u bent ingelogd) ook steeds feedback geven. Hierbij wordt deze automatisch gelinkt aan de juiste bestelling.

Indien het gaat om een beschadiging aan het pakket en/of van één/ meerdere producten, dan vragen wij u ons een drietal foto’s te bezorgen : 

  • Een foto van het pakket in zijn geheel, waarbij u zorgt dat het pakketlabel zichtbaar is
  • Een foto van het geopende pakket met zichtbare inhoud
  • Een detail foto van de concrete schade

Betreffende uw eventuele klachten willen wij u laten weten dat:

  • Overeenkomstig het privacy beleid alle klachten vertrouwelijk behandeld worden.
  • Alle klachten ernstig worden genomen en dat u van ons binnen de vijf werkdagen een reactie mag verwachten.
  • Wanneer uw klacht terecht is, zal er uiteraard het nodige gevolg aan worden gegeven. Klachten i.v.m. niet zichtbare defecten krijgen enkel een positief gevolg indien u ons de bewuste fles/flessen retourneert.

  • Indien we niet tot een vergelijk komen dan kan u zich steeds wenden tot een neutrale derde partij. Wij verwijzen hiervoor naar onze algemene voorwaarden: “Het Belgisch recht is van toepassing op deze site. In geval van een geschil zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Leuven bevoegd. “